Сторінки

Про мене



Іванюк Валентина Анатоліївна
вчитель історії та правознавства Крупецького ліцею
Педагогічне кредо: ”Щоб  бути гарним учителем, потрібно дві речі: любити те, що викладаєш, і любити тих кому викладаєш”
                                                                                                            (В.Ключевський)

Дата народження: 17 вересня 1980 р.
Освіта : вища.
Відомості про фахову освіту: Рівненський державний гуманітарний університет.
Фах за дипломом: вчитель української мови і літератури та історії .
Стаж педагогічної діяльності: 20 років.
Кваліфікація: учитель вищої категорії.
Дата попередньої атестації: 2019 р.

Проблема над якою працюю : «Використання інноваційних технологій на уроках історії та правознавства». Дану проблему втілюю в життя за допомогою використання  різних технологій ,методів, прийомів навчання.                                                                 Багато основних методичних інновацій пов'язано із застосуванням інтерактивних технологій. Організація інтерактивного навчання передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне розв'язання проблем.                               У своїй роботі найчастіше використовую такі  інтерактивні технології: роботу в парах, малих групах, мозковий штурм, акваріум , обговорення проблеми в загальному колі,   мікрофон, незакінчені речення,  аналіз ситуації; модель навчання у грі (  спрощене судове слухання; розігрування ситуації за ролями); навчання в дискусії (  дискусія;   дискусія у стилі телевізійного ток-шоу;  оцінювальна дискусія;  дебати).
Навчальні технології , які використовую у своїй роботі :
1)    Педагогічна технологія критичного мислення
Технологія розвиває в учнів здатність мислити критично та раціонально, використовувати та оцінювати знання.
Мета технології - формування власної точки зору, впевнено вести дискусії та приймати виважені рішення, самостійно здобувати знання, вчитись відкрито спілкуватись, логічно мислити та аргументувати.
Серед методик, які допомагають сформувати і розвинути критичне мислення використовую :  5-хвилинне ессе, стратегія "Порушена послідовність",мозкова атака , читання з передбаченням ,гронування, стратегія позначок-поміток .
Застосування цих методик викликає інтерес до вивчення історії та правознавства, творчості, поштовх до вільного мислення, дає можливість показати себе в колективі, відбувається розкріпачення особистості - дитина почувається вільно, спокійно, впевнено.
2)    Технологія навчання як дослідження
Метою дослідницької технології є набуття учнями навиків дослідницької роботи, формування активної, творчої особистості. У своїй роботі користовую  дослідницькою моделлю за Нельсоном:
1. Визначення і формування суті проблеми.
2. Висунення гіпотез.
3. Збирання і оцінювання даних.
4. Перевірка гіпотези.
5. Передбачуваний висновок і прийняття рішення.
До цієї технології найчастіше застосовую метод проектів ( дослідницькі, творчі, інформаційні, ігрові).

3)    Технологія формування творчої особистості
Зміст технології полягає у створенні вчителем ситуації творчої переробки, узагальнення, експериментування, пошуку, використання ігрових моментів, що стимулюють прояви самостійності учнів, їх творчих можливостей.
Форми проведення уроку : урок-подорож. урок - брейн-ринг, прес-конференція.
4)    Інформаційні технології навчання
   Це така модель навчально-виховного процесу, у якій мета досягається насамперед за рахунок найповнішого використання можливостей комп'ютерів та програмного забезпечення.
НІТ відкривають учням доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищують ефективність самостійної роботи.
З метою забезпечення інформаційного навчального середовища та інтенсифікації навчального процесу застосовую під час занять комп’ютер та інформаційні технології. Як правило , звертаюсь до мультимедійних    програм , електронних підручників та посібників, презентацій власних та учнівських, уривків із документальних чи художніх фільмів, мережу Інтернет.                                           
  У позакласній роботі з предмету  використовую  різноманітні форми патріотичного виховання школярів , такі , як тематичні години , круглі столи , усні журнали, випуски історичних газет, проведення предметних тижнів.

Немає коментарів:

Дописати коментар